Denedim Biliyorum: HM Precision Sponge

10:00

Sonbaharın en çok yakıştığı şehirlerden birinden günaydın iyi kalpli insanlar!
Size uzun uzun kuruyan yaprakların oluşturduğu renk cümbüşünden bahsetmek isterdim :) ancak bu hafta Denedim Biliyorum ekibi olarak sizlere H&M'in makyaj süngerini yorumlayacağız.
birvarimbiryokum-blogspot-com-hm-precision-sponge-makyaj-sungeri
H&M kozmetik standını önce boşaltır gibi yaptı sonrasında ise dönüşü muhteşem oldu malumunuz, yani tamam tüm beklentileri karşılamamış olabilir ama bu sünger gibi herkesin ortak beğenisine sahip ürünlerle tanıştırdı bizi, Sezar'ın hakkı Sezar'a...
Bembeyaz rengi çamaşır suyunu heryerde kullanmaktan çekinmeyen ve lekeli ürünlere karşı sonsuz savaş veren biz Türk kadınlarını kullandıktan sonra hemen yıkama isteğine sevk ediyor.
Ürün yutma oranı beauty blender'dan bir tık fazla, real techniques'ten bir tık az gibi.
10TL civarı olan fiyatı düşünüldüğünde ise kesinlikle alınmaya değer bir ürün olarak görüyorum ben - e tabi bulabilirseniz, zira vloggerlar birşeyi övmeye görsün, yok satıyor ayol :)
Benim puanım kendisine 4/5; siz deneyebildiniz mi peki bu arkadaşı?
Beauty blender'dan şaşmam diyenlerden misiniz?
O para süngere verilir mi kız aklını peynir ekmekle mi yedin diyenlerden olabilir misiniz?
Sahi kuzum siz kimsiniz? :)
Bu sünger farklı cilt tiplerinde farklı uygulamalarda nasıl yorumlanmış derseniz:
Esen kalın efenim...

You Might Also Like

4 yorum

  1. Görüntüsü çok eğlenceli geliyor bu süngerlerin. Pek bi ciciler :)) Sen daha da cicisin ve kocaaaamaaannn öpüyorum seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben seni kocaman öperim :))

      Sil
  2. beyaz olduğu için ben de her kullanımdan sonra yıkamak istiyorum, evet! :)

    YanıtlaSil
  3. beğenildiyse alırız şekerim :))

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)