Portakal Rengi Bir Site!

10:00

Merhabalar efenim,

Bildiğiniz üzere, bazen haftada bir bazen iki haftada bir (şu sıralar arayı uzatsak da) gerek mükemmeli arama, gerekse yeni çıkan ürünlere merakımı giderme hevesiyle pek çok ürün deneyip sizlerle paylaşıyorum (ekip arkadaşlarımla beraber). Dene dene nereye kadar desem de bazen, arkadaşlarımla aramızda birbirimize uyan-uymayan ürünleri sürekli değiş-tokuş ettiğimiz için, bir nevi kendi geri dönüşüm mekanizmamızı oluşturduğumuzdan içim biraz olsun rahat bu konuda. Genellikle yüksek fiyatları nedeniyle başka başka maceralara koyulsam da dönüp dolaşıp tekrar aldığım ürünler yok değil, işte bunlardan birini online alışveriş sitelerinde bulmaya çalışırken keşfettim Portakalrengi.com u. 

birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-portakalrengi-com-websitesi
Sitede ağız ve diş bakımı ürünleri, güneş koruyucular, makyaj ürünleri, medikal ürünler, saç - vücut ve yüz bakım ürünleri yer alıyor. Pek çok dermokozmetik markaya yer vermiş durumdalar. 
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-portakalrengi-com-websitesi
Hassas, kuru, narin ve nazlı cildimle nasıl bir savaş içerisimde olduğum malumunuz. Geçtiğimiz sene deneme boyları ile tanıştığım Perricone MD markasının yüz temizleyicisinden; temizleme performansı, cildimi hassaslaştırmaması, güzel kokusu ve kullandığım dönemdeki cildimin genel performansı açısından oldukça memnun kalmıştım. Pek de bereketli bir üründü bu arada ama fiyatı itibariyle daha uygunlarını bulma ümidiyle arayışlarıma devam ettim bir süre. Ancak uzun süren tatil - hava değişimi, beslenme düzeninin bozulması, vb. derken cildim elimdeki mevcut ürünlerin yetmemesi sebebiyle küsmüş durumda bana. Bu nedenle en iyi ürün bildiğim üründür diyerek Perricone MD ürünlerine geri dönmeyi düşünüyorum. Temizleyiciyi hali hazırda satın aldım bile, satın alma işleminden sonra ödemeyle ilgili hemen aramaları ayrıca sevindirdi mesela beni, PayPal kullandığım için herhangi bir sıkıntı yaşayıp yaşamadığımı sordular. Öğle arasında verdiğim sipariş akşam 5.00'te elime ulaşmıştı bile, Bestekar Sokak'ta ikamet ettiklerini söylemiş miydim :)
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-perricone-md-nutritive-cleanser
Bu ürünün yanı sıra, artık kabin boy bagaj ebatına gelen göz altı torbalarıma aradığım çare Perricone MD Blue Plasma göz kremi olabilir mi diye de düşünmedim değil, aranızda bu göz kremini deneyen var mı peki? Temizleyici tamam da göz çevresi için her türlü önerinize açığım efenim...birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-perricone-md-blue-plasma-orbital

Portakalrengi.com'u daha yakından incelemek ve sosyal medya hesaplarına göz atmak isterseniz böyle buyurun:


Esen kalın efenim! 

You Might Also Like

4 yorum

  1. Ankara merkezli yerlerin açılmasına çok seviniyorum. sıfatı Başkent ama kasaba kılığına girmiş gibi geliyor bazı zamanlar...Perricone ürünlerini merak ediyorum ama hiç sıra gelemedi...bir de hani seni tanımasam gözaltı torbalarına inanacağım ama sabah sabah güldürdün beni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Latteni hazirladim da geldim :) Ankara'nin da atağa geçmesi ayri bir sevindiriyor gerçekten, dediklerine sonuna kadar katılıyorum.
      Sen beni boyle kabul ettin ama goz altı torbalarıma ayrı bilet kesiyorlar Nilgüün :'(

      Sil
  2. Komşuymuş bu site de bize, ne güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, bi çay içmeye gideriz belki :))

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)