Denedim Biliyorum: Pastel Moonlight Highlighter

10:00

Merhabalar efenim,

Bu hafta dinidimbiliyırım ekibi olarak pek bir meşhur Pastel Moonlight Highlighter isimli aydınlatıcıyı yorumladık sizler için, eh kahveler de hazırsa buyursunlar...

birvarimbiryokum-blogspot-com-pastel-moonlight-aydinlatici
Pek beğenildi pek yorumlandı, biz denemesek olmayacaktı :)
Cam oje şeklinde şişesi ve hatta fırçaya sahip bu ürün benim sahip olduğum ilk sıvı aydınlatıcı, bu nedenle nasıl kullansam derdi hemen başladı tabii bende... Sonra deneme yanılma yöntemiyle (parmaklarla pıt pıt, fırçayla yayma, ıslak / kuru sünger) en güzel uygulama şeklinin ıslak sünger olduğuna kanaat getirdim.
birvarimbiryokum-blogspot-com-pastel-moonlight-aydinlatici
Renk olarak pespembe görünse de gümüş ışıltılara sahip bir aydınlatıcı, benim tenim sarı alttonlu olduğu için (MAC-C1) tercih etmeyeceğim bir renk olurdu - tek renk olarak çıkartılmış olması bu nedenle dezavantaj...
birvarimbiryokum-blogspot-com-pastel-moonlight-aydinlatici
Kalıcılığına gelecek olursak, ten ürünü üzerine uygulandığında 4-5 saat kadar kaldı cildimde, ancak ben kuru ciltliyim ve bu konuda uygun referans noktası değilim muhtemelen.
Çok arada derede kaldığım bir ürün oldu aslında, elimdeki toz aydınlatıcılarla kıyasladığımda uygulaması zor geldiğinden olsa gerek elim pek gitmedi bu ürüne, tenime de çok yakıştıramadım sanki, kötü mü derseniz değil ama demek ki pek benlik de değil...
Kendisine puanım: 3/5 - dedim ya pek yıldızım barışmadı ama kötü bir ürün de diyemem...
birvarimbiryokum-blogspot-com-pastel-moonlight-aydinlatici
Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz içinse: 
Shewgy için: discotopu.blogspot.com
Esen kalın efenim...

You Might Also Like

10 yorum

  1. şişede göründüğü renkte olsaydı ben kullanamazdım onu ya :D
    Bu arada yaşasın puan kardişliiiiii!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana bu yanıtı çoook uzaklardan yazıyorum fatmachan :D Yaşasın puan kardesligiii :*

      Sil
  2. Yaa çiçeeeemm sevdim mi sevmedim mi halen daha kestiremiyorum bi sapıttım zannımca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı ikircikteyiz çiçeeem vallahi :))

      Sil
  3. en güzel senin teninde durmuş sankiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altın gibi parlamak en güzeli ama bubucum sanki :*

      Sil
  4. ben ki severim parıltıyı , bunu pek sevemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok arada kaldım Nilgün'cüm :/

      Sil
  5. Cok hizli kuruyo dagilmasi biraz zor likit olarak flormarin hem rengi hem kullanimi cok daha iyi bence. Bu arada yeni kesfettim blogunuzu takipliyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar inkini deneme fırsatım olmadı henüz denk gelirsem bakayım :) Bu arada hosgelmissiniz, iade i ziyarete geliyorum hemen :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)