#AllAboutEleve #DidosunBlogu Blogger Etkinliği

10:00

Merhaba iyi kalpli insanlar!
12 Aralık tarihini aylar öncesinden takviminize işaretleyin demişti Didem bize, günleri saydık resmen ve o gün nihayet geldi :) Didem blogunun doğumgününü kutlamak için Tepe Prime Arabica Coffee House'a davet etmişti bizleri.
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-allabouteleve-ankara-blogger-etkinlik
Didemcim tüm samimiyetiyle ve güler yüzüyle karşıladı bizleri; ailesi ve arkadaşları da o gün yalnız bırakmamıştı onu. 
Blogger buluşmalarının en güzel yanı, eski dostlarla tekrar bir araya gelme fırsatı bulmanın yanı sıra yeni blogger arkadaşlarla tanışmak oluyor. Kahve üstü sohbet etmeye oldum olası bayılırım ki buna yeni arkadaşlıklar eklenince tadı bir başka oluyor :)
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-allabouteleve-ankara-blogger-etkinlik
Bu güzel buluşma için çok teşekkür ederim bir kere daha, blogunun nice güzel yılları olsun, youtube kanalın alsın yürüsün, tatlış minnoş Didoş :)
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-allabouteleve-ankara-blogger-etkinlik
Arabica, lezzetli ve taze kahvelerinin yanı sıra farklı demleme yöntemleriyle de öne çıkıyor, daha önce de çeşitli kahvelerini deneyimleme fırsatı bulmuş olduğum Arabica'ya güler yüzlü personeli, ikramlık demledikleri leziz kahveleri ve mekan sponsorumuz oldukları için bir kere daha teşekkür etmek isterim.
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-allabouteleve-ankara-blogger-etkinlik
Tatlımo.com truffları, çikolata kaplı meyveleri ve kekleriyle masamızı süsledi ve her zamanki gibi ağzımızı tatlandırdı; çekiliş ile iki sepet de arkadaşlarımıza hediye edildi bu arada. 
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-allabouteleve-ankara-blogger-etkinlik
Vpleksihome da makyaj düzenleyicileriyle bizimleydi, çekilişle hediyeleri kazanan tatlışlar da fotodaki güzellikler :) Bu çekilişlerden hiç birini kazanmamış olmamın kozmik/manyetik sebepleri olabilir sanırım :))
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-allabouteleve-ankara-blogger-etkinlik
Juicelove dan Öykü hanım da etkinliğimize misafir olup, soğuk sıkım detoks suları hakkında bizi bilgilendirdi ve juice'lardan bizlere ikram etti. İnternet sitelerini incelemenizi özellikle tavsiye ederim, juicing - juice cleansing konularında akıllardaki soru işaretlerini gidermeye yönelik bilgilerin yanı sıra Öykü hanım ve eşinin hikayesi de yer alıyor sitelerinde. 
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-allabouteleve-ankara-blogger-etkinlik
Kalp gözüyle fotoğraf çektiğine iyiden iyiye emin olduğum Büşra da bizimleydi o gün, onun kamerasından çıkanlarla benim çektiklerimi kıyasa dahi gitmeyin, içerlerim, anlamazlıktan gelirim, küserim filan bak :)) 
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-allabouteleve-ankara-blogger-etkinlik
Masamızdaki diğer tatlı lezzetlerin sahipleri ise crema_crema1 ve neslicookies idi. El yapımı lezzetleriyle ağzımızı tatlandırdıkları için çok teşekkürler.

Bol sohbetli ve neşeli geçen bu güzel günün ardından evlerimize de hediyelerle uğurlamak istemiş bizleri Didem;
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-allabouteleve-ankara-blogger-etkinlik
♥ Hangimiz çılgınca boyama kitaplarına sarmadık ki, işte o boyama sayfalarını direkt olarak asabileceğimiz kanvas tablo halinde tasarlayan Mor İnek her birimize bu tablolardan hediye etmiş :)

♥ Lesoleilshampoo güneş görmeyen saçlara özel şampuan üretmiş, bizlere de denememiz için göndermiş, pek merak ettim bir an önce denemek istiyorum.
♥ Mediwelltr minnak lipbalmlar herkeste vardı, bir tek benim yoktu, simdi tamam oldu :) ateş düşürücü bantlar da hastalık sezonuna beş kala ecza dolabında yerini aldı, teşekkür ederim.
Forfuncookie şans kurabiyeleriyle yanımızdaydı, kornet gibi lezzeti var, ben beğendim - içinden çıkan mesajda 'önderliği ele alman gerekiyor' demiş bana, hastayım ama ben :( yat dinlen yavrum kendini öne atmaktan vazgeç falan demesi gerekmiyor muydu :))
Ekozkozmetik de mis gibi vanilya kokulu ortam ve kumaş spreyi göndermiş, teşekkürler.
Buralı Olmayanlar Lokali Blogunun sahibesi Gül ise bizler için kokulu taşlar yapmıştı, çok ciciler gerçekten, ellerine sağlık :*
♥ Didem de bizler için Flormar'dan bordo oje almış hepimize, ee kış demek bordo demek, çok teşekkür ederim Didemcim :)

♥ Son olarak kamera arkası öyle olmaz, böyle olur demek istiyorum :)
birvarimbiryokum-blogspot-com-tr-allabouteleve-ankara-blogger-etkinlik
Bu nasıl bir kolektif çalışmadır, nasıl bir sanattır, nasıl bir tatlışlıktır! :))

Hastalıklardan uzak, yeni yılın güzel enerjisine sahip, süpersonik mükemmellikte günler diliyorum hepimize!
Esen kalın efenim 

You Might Also Like

12 yorum

  1. Çok eğlenceli görünüyor fotoğraflar harikasınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bu haftasonu yılbaşı partisinde de fena eğlenmedik ama değil mi :)

      Sil
    2. Evet, ben herkesi biraz yabancılasam da sonlara doğru sohbetiniz sayesinde açıldım :) Tekrar görüşmek üzere.

      Sil
  2. Kamera arkası resmen efsane olmuş bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşey bir anda oldu :D Çekmeden duramadim ben de :))

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık canım. Son karede bizi şahane yakalamışsın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahane olan sizdiniz, ben sadece yakaladım ;)

      Sil
  4. Yine çok mu güzelmişiz, çok mu tatlıymışız, çok mu çiçekmişiz, çok mu eğlenmişiz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hem de pek çok :)) Maşallah diyelim ayol :D

      Sil
  5. hahaha bayıldım yazıya bengü ve efsane olmuş kamera arkası :D gerçekten etkinliklerin en güzel yanı bir araya gelmemiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihihi begenmene cok sevindim Eseeen :) kamera arkası sayenizde efsane oldu, umarım yeni yılda da pek çok kez bir araya gelebiliriz :*

      Sil
  6. Bloğunuzu yeni keşfettim benim bloğuma da beklerim canım sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)