Manyetik alanım bozuk benim :/

10:00

Auram bildiğiniz gökkuşağı bu aralar...
Bugünlerde, pek de hoş tanımlara sahip olmayan - aklıma da hep en pis deyimleri getiren şekilde bir bahtsızlıktır(!) gidiyor efenim işlerimde, durduramıyoruz...
Ampuller patlatıyorum, elektronik aletler bozuyorum, planlı gidecek hadiselerin çıkmaza girmesini sağlıyorum, elektriği kesiyorum, aradığım hiç birşeyi bulamıyorum, üstünüze iyilik sağlık bir garip hallerdeyim anlayacağınız...

Görsel alıntıdır: http://starseedacademy.net/meditation-inner-tools-for-spiritual-development
Araştırmacı pesimist Bengüş durur mu tabii sağlı sollu sordum hemmen google'a, ayın konumuna mı bakmadım, gezegenlerin dizilişine mi... 
Zaten sakarlıkta PhD'yim ama böylesi bahtsızlık boyutuna uzun süredir rastlamamıştım, üstelik Susan bacım da Mars var Jüpiter var, yürü seni kim tutar diyerekten vermişti gazı ayın başında...
Size de oluyor mu bazı bazı böyle şeyler? Engin araştırmalarım sonucu (!) manyetik alanımın bozuk olmadığına kanaat getirdim, bilim öyle bir şey yok diyor çünkü :)
Ancak, neden böyle olduğuna dair hiç bir fikrim yok ve ben artık kahkahalarla karşılıyorum bu bahtsızlıkları, öylesine ince bir çizgideyim yani - delilikle mutluluk arasında.. size göz kırptım gördünüz mü? :)
Esen kalın efenim...

You Might Also Like

5 yorum

  1. manyetik alanını severim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seni pek çok severim selebritim benim <3

      Sil
  2. nazar değmiş bencilleyin, bir okuyup üflesek hemen geçiverir :)) gerçi ben yorum yazana kadar bu konuyu çoktan bitirmiştik ama olsun ben yine de sana uzaktan da olsa olumlu enercikler yolluyorum bir de öpücükler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoop kaptım enercikleri de opucukleri de :) iade i enercik ve opucukler yolladım, aldın mı :*

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)