2016 Makyaj Trendlerini Öğrendik!

09:30

Merhabalar!
23 Ocak Cumartesi günü Sevgili AnkaraEtkinlik'in daveti ile Beauty Park Oran'da Yeşim Hanımın her zamanki içten evsahipliğinde hoş sohbetli bol bilgili çok güzel bir etkinlik gerçekleştirdik.
Makyörleri genel geçer doğru/yanlış bilgilerden bahsederken bir yandan hepimizle yakinen ilgilenerek yüz ve cilt tipimize göre uygun olabilecek makyaj tekniklerinden haberdar etti bizleri.
Ben mesela biraz fazla parlıyormuşum... yo yoo çok sim kullanıyormuşum.. auram o benim dedimse de dinletemedim! yüzümdeki kılcal damar çatlamalarını bir iki pudra dokunuşu ile kapatmasıyla yüzüme ferahlık gelmesi bir oldu :) hemen sonra kullandığı pudranın aynısını aldım bile :)
sıra sıra inciyiz, tatlışlıkta birinciyiz :)
İşin espirisi bir yana, televizyon sektöründe çalıştığı için makyörümüzün özellikle üzerinde durduğu nokta, doğallık ve genç bir görünüm için için fazla sim ve parlaklıktan mümkün mertebe uzak durmamız gerektiğiydi. 
Cildimize uygun fondöteni kullanırken uygulanan miktarın bir nohut büyüklüğünü geçmemesi gerektiğini belirtti, fırçalar ve süngerlerin ürün yuttuğunu da hesaba katarsak miktar elbette artıyor ancak makyörümüz hem ekonomik hem de daha doğal bir bitiş için parmaklarımızla uygulama yapmayı önerdi bizlere.
 Makyajda ön plana çıkartmayı sevdiğimiz yerimiz gözlerimizde ise; trendlere değil de göz tipine göre makyaj tercih edilmesinin önemini vurguladı. Eyeliner ve far uygulamalarının her göz tipine uygun olmayacağı, kimi zaman hiç uygulanmamasının çok daha güzel sonuç vereceğini ifade etti. 
Allık uygularken kulağımıza küpe olması gereken çok güzel bir püf noktası da paylaştı bizlerle; burun kenarlarımıza iki parmağımızı yerleştiriyoruz, kulağımızın saçımızla birleştiği yerden başlayarak allığımızı o iki parmağı sınır belirleyerek uyguluyoruz - ve böylece allığı hem doğru şekilde uygulamış oluyoruz hem de elmacık kemiklerimizi ön plana çıkartarak yüzümüzü boyutlandırmış oluyoruz!
Kaşlarda doğallık yine ön planda bu yılda, aslında yüz şeklinize uygun bir kaş tasarımına sahip olmak yüzünüzün çerçevesini düzgün çizmek anlamına gelir diyerek açıkladı bu durumu makyörümüz. 
Öğrendiklerimle kendime de pay çıkardım, önerilenleri uygulamaya başladım, her yönüyle faydalı ve bilgilendirici bir etkinlikti, tekrar teşekkür ediyorum.
Geniş çaplı profesyonel makyaj danışmanlığı almayı da almayı düşünmüyor değilim...
Peki siz nasıl yapıyorsunuz makyajınızı?
İlla vazgeçemem dediğiniz bir makyaj malzemeniz var mı?
Ne makyajı şekerim mi diyorsunuz?
Merak ediyorum, yorum bırakırsanız çok sevinirim :)
Instagramda #2016makyajtrendleri ve #BeautyParkOran etiketlerinde pek çok paylaşımımız var, oraya da bekleriz!
Esen kalın efenim 

You Might Also Like

10 yorum

  1. Bir çırpida okudum ama ben sim cok seviorumm 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem, Pelinim, biz de çok seviyoruz :D
      O konuda pek anlaşamadık kendisiyle :))

      Sil
  2. ben gene de seviyorum simli farlarımıııı

    YanıtlaSil
  3. Çok net ve sade yazmışsın bana da hatırlatma oldu. O günden sonra allık kulanım şeklim baştan sona değişti :) Makyaj yaparken her birini hatırlayıp öyle yapmaya çalışıyorum. Çok faydalı bir gün oldu benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O günden sonra bir tek sim aşkım değişmedi :) Ama dediğin gibi allık kullanımı, cildimdeki kızarıklık için birşeyler yapmaya başlamam gibi değişikliklere yol açtı bende de.
      Çok güzel ve faydalı bir etkinlikti, umarım daha nicelerinde görüşürüz :)

      Sil
  4. Bebişim sana sim yakışıyor bu biirrr...aldığın pudaryı hemen acilen görmek istiyorum bu da ikiiiii....kocaman öpüyorum, bu da üçççç

    YanıtlaSil
  5. Burun kenarına parmak fikrini duymamıştım, öğrenmiş oldum. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  6. ben simli şeyler sevmem ama simsiz de piyasa da çok yok ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat ürünlerle simli ürünleri bir arada kullanmayı seviyorum ben de, son zamanlarda mat ürün çıkartmaya başladı aslında pek çok marka, far/ruj/fondöten vb. ama azıcık ışıldamak gerekli sanki biraz :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)