MAC Flamingo Park

09:00

Pembe daha çok pembe!
Pink is the new black!
Azıcık şekerle uzun süre yol katedebilirsiniz!
Tatlı pembe bir sürü arkadaşıyla buluşuyor!
…diyerek pembe pembe bilinçaltımıza giren pembenin elli tonunu incelemelere doyamadık :)
8 Nisan günü MAC Flamingo Park koleksiyonunu incelemek için Panora AVM'deki stantlarına davetliydik. 
Pembe sevmiyorum ben diyen Nilgün ile beni dahi yoldan çıkartan ürünler vardı, itiraf ediyorum!
Uzaktan bayılarak takip ettiğim Alev Karslı koleksiyonda gözüme takılanları hem anlattı hem uyguladı, ruj olarak FlockingFabulous rengini, allık olarak ise What I Fancy rengini uyguladı, ruj günlük kullanım için biraz iddialı göründü gözüme ama allığı almadan edemedim! Bir de içim gitse de, bin tane aydınlatıcım var deyip almayarak kendimi tebrik ettiğim, ama yine de bakıp bakıp iç geçirmekten kendimi alıkoyamadığım Beauty Powder aydınlatıcı pudra var ki… Her an bir delilik yapıp alabilirim, tutamıyorum kendimi :)
Panora AVM’de MAC mağazası yeni yakın açıldı biliyorsunuz ve ekip gerçekten çok cana yakın ve yardımcı. Neler konuşmadık, ne tüyolar almadık ki… 
Bir de MAC ekibi bize çok tatlı bir hediye kutusu hazırlamıştı, göz kalemi ve kalem rujdan oluşan, onu ayrıca paylaşacağım 
Bizimle tek tek ilgilenen tüm ekibe tekrar teşekkür ediyorum.
Her MAC koleksiyonunda mutlaka gözümün takıldığı birkaç ürün oluyor! İşte bu turu da böyle atlatmış oldum…
Sizin inceleme fırsatınız oldu mu peki bu koleksiyonu?
Aydınlatıcı pudrayı alsam mı?
3 günlük dünya sonuçta değil mi?
Derdimi mi sevsinler? :)
Allı turnanın flamingo olduğunu biliyor muydunuz peki! :))

Esen kalın efenim

You Might Also Like

14 yorum

  1. baktım koleksiyona çok pembe hiç bana göre değil :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de kendimi kaybetmemem iyi olmuş öyleyse değil mi :)
      Aslında çok canlı çok güzel renklerdi, ama biraz pembelerdi...

      Sil
  2. koleksiyonu geçtim senin saçlara ne olmuş öyle çok güzel görünüyor. Detaylı bir yazı bekleriz efendim bu değişiklikle ilgili :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlaaaarr... dipleri koyulttuk, komple griye boyandı, gri cila ile devam edildi, nötr küllü, ombremsi, değişik birşey oldu :)) kimilerine göre dip boyası gelmişten hallice oldu ama :)) tüm saçın sarı olmasından sıkıldığımdan mütevellit yaptık birşeyler işte^^

      Sil
  3. Pembe gönlüm sen de lakin ilk kahveyi kaçırmışım ya nerelere gideyim nasıl edeyim. Bir Mac'e gidip Flamingo alayım bari :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidelim Gül'cüm vallahi, bana da o beauty powder'i alalım, olmaz mı :)

      Sil
  4. Aaa valla da bilmiyordum allı turnayı :)
    Al Beuaty Powder'ı, çok güzel o ya! Allıkla da hoş olur, ehihihih :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Anadolu Kültürüne Nesillerdir Damgasını Vuran Allı Turnanın En Nihayetinde Flamingo Olduğunun Ortaya Çıkmasının Ardından, Türkü Dünyasında Sular Durulmuyor" başlıklı zaytung haberini okumanı tavsiye ederim Başak'cım :))
      Alıcam o beauty powder'ı vallahi, kaç gündür aklımda durduğuna göre, almalıyım bencesi!

      Sil
  5. ne güzel toplanmış herkes yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen varsan tamamız be deep'can! :)

      Sil
  6. bu yıl pembe değil de kahveye bronza kayıyorum ben ama senin allığın çok güzel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembeler de bizim ama en çok kahveler bronzlar bizim, hepsi bizim hatta :)

      Sil
  7. Aynı etkinliğe dakika farkı ile gelip karşılaşamamışız !

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)