#bloggerlarlasonbaharamerhaba etkinliği

11:30

Merhabalar,
Ekim ayının başında harika bir etkinliğe davetliydim, içlerinden yalnızca birkaçını yüz yüze tanıdığım davetli birbirinden tatlı blogger arkadaşlarımın hepsi de Ankara'da ikamet etmiyordu üstelik ve bu etkinliği heyecanla beklememin en büyük nedenlerinden biri de buydu belki de :)
Mekan olarak Kızılay'daki OT Cafe seçilmişti, maalesef pek güzel ağırlamadılar bizi ancak neşemizi de kaçıramadılar, öylesine pozitif bir enerji vardı ki o gün, elbette ki keyfimizi bozamayacaklardı! :)
Sol baştan:)
@ozlemmylmaz, @elifcemakyaj, @ebrudannotlar, @glitterofbeauty 
Bu etkinliği hazırlayan beş blogger arkadaşımızın dördü de o gün aramızdaydı, biri il dışından gelecekti ancak işi nedeniyle son dakika gelemedi, olsun gönüller bir olsundu, Selma'nın da ellerine sağlıktı! :)
Capillactif tr (Olimpos Pharma) Bahadır Beyin ürünler hakkında ayrıntılı bilgiler veren sunumuyla başladı etkinliğimiz, konuya vakıf kişi bulunca meraklı bloggerlar olarak pek çok soru sorduk kendisine ve hoş bir sohbet eşliğinde güzel bilgiler edinmiş olduk. Bize sık kullanım için şampuan ile pek merak ettiğimiz saç BB kreminin yanı sıra markaya ait pek çok tester hediye ettiler 
Sonrasında Abant Kahvecisinin hepimize hediye ettiği kahvelerin yanı sıra ekstra çekilişle de hediyeleri vardı, damla sakızlı Türk kahvesinin yanında granül kahve düştü benim payıma bu çekilişte, bir kahve tutkununun kalbini tam orta yerinden vuran hediyeleri için çok teşekkür ediyorum kendilerine 
Sponsor mevzusuna giriş yapmadan, o gün tanıştığım blogger arkadaşım Buket de hepimize minnoş notlar iliştirdiği hediyeler getirmişti  Buket'cim, çok teşekkür ederim, severek giyeceğim çoraplarımı, kıyabilirsem şayet :)
Masamıza gelişiyle görsel şölen başlatan pastamız ise Cookie Garden By Selen’ e aitti, evet kıydık kendisine :) Ve göründüğü kadar da lezzetliydi! 
Bargello parfümlerinden ismini hatırlayamadığım (yo yoo yaşlanmıyorum, ne alakası var -.-) iki beyefendi hem markayı tanıttılar hem de bize bir tam boy iki de deneme boyu parfüm hediye ettiler. Özellikle erkek parfümüne hepimiz bayıldık

Diğer sponsorlarımız ise aşağıdaki gibiydi:
Ekoz Kozmetik / vanilyalı oda kokusu; www.ekozkozmetik.com adresinde bulabilirsiniz ve Véronique markasıyla satıldığı mağazalar: Esse, D & R, Watsons, Macro Center, Migros. Evdeki kötü kokulara karşı mis gibi vanilya kokusu, oda kokularını seviyorsanız denemenizi tavsiye ederim 
@Lulusal.seyler ise bize ismimize özel bu güzel kitap ayraçlarını gönderdi, ellerinize sağlık, bu arada instagram sayfalarını incelerseniz pek çok cici şeyle karşılaşacaksınız, mutlaka göz atın derim 
Dimes ise #HayataBaskaBak sloganıyla tahıllı içeceğini göndermiş bizlere, teşekkürler 
Sosyopix ise anılarımızı göndermiş bize, hep yanımda taşıyorum artık bu güzel anılarımı 
@_xlarge_ ise son dakikada bir sürü tester ürün göndererek katkıda bulundu etkinliğimize, hesaplarını incelerseniz tester konusundaki cömertliklerinin yanı sıra pek çok ürünün uygun fiyatlı satıldığını da göreceksiniz 
Vissmate ise #HijyendeTekHareket diyerek her birimize denememiz için çeşitli ürünlerini göndermiş, arap sabununu ev temizliğinde hali hazırda kullanıyordum ancak makyaj fırçası temizliğinde kullanma fikrini öne süren blogger arkadaşlarımız oldu, sonuçları da pek güzelmiş, ilk fırça banyosunda deneyeceğim ben de! 
Eczacıbaşı ve #Essenceturkiye markaları bize severek kullandığımız Essence ürünlerinden oluşan iki paket göndermişler, çok teşekkürler! 
Natracare hijyenik kadın ürünleri, Restorex hızlı uzama etkili şampuanı, Otacı bitki özlü şampuan ve testerları Bioder Bio Epilation tüy azaltıcı yağı,  Şanlı ilaç sanayi agonist markasına ait testerları, Bebak zeytinyağlı sütü ve acıbadem sabunu, Selin Kolonya ise mis kokulu kolonyaları ile sponsor oldular  
Aspire Türkiye yaban mersinli içeceklerinden Danem kefir ise kefir ve yoğurt mayası hediye ettiler. Glutensiz ürünler atölyesi çeşitli el yapımı ürünler hediye ettiler, bana hediye edilen vegan granola kesinlikle bugüne kadar denediklerim arasında en başarılısıydı diyebilirim  
Inancam el yapımı cam kolyelerinden hediye etti bizlere, cam işçiliğini seviyorsanız sayfalarına bir göz atabilirsiniz 
Bu güzel etkinliği düzenleyen arkadaşlarıma ve bizi yalnız bırakmayan tüm sponsorlara ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Etkinlikler hediyeler bahane ama yeni arkadaşlarla tanışmak şahane diyorum, nice güzel günlerde buluşmak dileğiyle...
Arayı uzun tutmamak ümidiyle, esen kalın efenim :)

You Might Also Like

10 yorum

  1. ne kadar güzel bir etkinlik olmuş ben de Ankarada'yım tanışmak çok isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tanışırız bir gün bir yerde :)

      Sil
  2. Bengücüm yazını bir çırpıda okudum ellerine sağlık. Çorapların da sıcacık tutsun ayaklarını :-) güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıydım ve kullandım nihayet :) Çok teşekkür ederim tatlım :*

      Sil
  3. Ne keyifli oluyor böyle buluşmalar di mi Bengü'cüm? Essence paketi çok şahane olmuş! Hepsini güle güle kullan, yorumlarını merakla bekliyorum! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yepyeni yüzlerle tanışmak da en güzeli oluyor Başak'cım, sevgiler saygılar öpücükler benden efenim :)

      Sil
  4. Ne güzel bir etkinlik olmuş Üzümüm. En güzeli de yüz yüze gelmeden sosyal medya üzerinden sohbet içinde olunan arkadaşlarla bir araya gelmek oluyor bu etkinliklerde. Bu cümleden sonra error verdim ben, gitsem iyi olacak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay iyi ki kürk mantolu madonna okumuşum da zamanında anlayabildim cümleni, dur kaçma yahu daha karpuz keseceğidik! :)

      Sil
  5. Merhaba canım, iyi ki geldin çok mutlu olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl mutlu olan benim, iyi ki de tanışmışız, tekrar ellerinize sağlık :)

      Sil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)