MUA Mustafa Cebeci ile Makyaj Egitimi

09:00

Uzun bir sessizliğin ardından, Merhaba iyi kalpli insanlar!
Yazdan kalma bir günden - Ağustos ayının sonlarında katıldığım makyaj eğitiminden aldığım notları paylaşmak istiyorum sizinle.
Sevgili Nilgün ve Ayşegül'ün davetiyle Ankara HiltonSa Otel'in ev sahipliğinde Ünlü Makyaj Sanatçısı Mustafa Cebeci'den birinci ağızdan harika tüyolar aldık. Öncelikle kendisini takdim etmek isterim efenim:

Ankara doğumlu bir makyaj sanatçısı olan Mustafa Cebeci, mesleğine olan tutkusuyla, Türkiye’de aldığı eğitimlerin üzerine,  Paris’te Elyseesmarbeuf okullarında, İtalya ve Dubai’de makyaj ve cilt bakımı üzerine eğitimler almış. Ellements Magazine, Pressure Magazine, BeStyle Magazine, Cosmopolitan Summur, Marieclair, SelectionSicky,xoxothemag, Adam in Town Magazine, Unspoken mag. gibi bir çok magazin ve moda dergilerinin editorial çekimlerde makeup artist olarak yer almış. Dergi, katalog, klip, reklam, moda, tv lansmanlarında çalışmalar yapmakta ve aynı zamanda çeşitli model ajansları ile işbirliği içerisinde. Birbirinden güzel çalışmalarını  instagram adresinden veya web sitesinden inceleyebilirsiniz. Bu yoğun iş temposuna rağmen bize de zaman ayırdığı için kendisine çok teşekkür ediyoruz.
Etkinliğe Hilton Otel'in lobisinde içecek ikramlarıyla başladık ve toplantı salonuna geçtiğimizde ise leziz sunumlar eşliğinde "özel gün makyajı - temel bilgiler" eğitimimiz modelimiz Sevde Hanımın güzel yüzünde Mustafa Beyin hünerli elleriyle başladı.
Kahvelerinizi aldıysanız, başlıyorum bir bir notlarımı aktarmaya :)
- Cildi kolay emilen bir kremle nemlendirerek başladı Mustafa Bey, dudakları da lip balm ile nemlendirdi.
- Daha sonra kaşları boyutlandırmaya geçti, kalem yerine toz ürünlerin daha doğal bir görünüm sağladığını düşündüğünü belirtti ve kaş maskarası ile sonlandırdı kaşlardaki uygulamayı.
- Silikonlu bir makyaj bazını fondöten öncesi cilde uyguladı ve fondöten uygulamadan önce bazın cilde oturması için beklememiz gerektiğini söyledi.
- Beklerken gözlere geçti ve göz makyajına başlamadan önce kirpikleri kıvırdı, göz kapağına far bazı uyguladı.
- Göz kapağının katlanma bölgesi (crease) ne kadar olan kısmına nötr açık bir renk far sürdü, göz çevresine ve katlanma bölgesine nötr bir kahve renkli far ile gölge uyguladı. Üst ve alt kirpik diplerine gölge için kullandığından daha koyu renkli bir farı ince bir hat şeklinde uyguladı.
- Sonra her sabah ayna karşısında imtihan verdiğim konuya geldik; eyeliner! :) Bu tüyoyu aldığımdan beri gerçekten de birbirine epey benzeyen iki çizgi kondurabiliyorum gözümün üstüne, bunu da hallettiğime göre sırada dünya barışı var! :) Ah sulandırmadan sizinle de paylaşayım hemen, eyeliner in kuyruk çizgisini çizerken gözlerimiz açık oluyor ve karşıya bakıyoruz, ilk çizgiyi çektikten sonra gözlerimizi kapatıyoruz ve boşlukları dolduruyoruz, voila!
- Kirpiklere geçtiğinde ise tekli kirpik uygulaması yaptı Mustafa bey, uygularken göz pınarından değil de dış kirpiklerden başladı.
- Fondöten uygulamadan önce göz makyajının ardından yüze düşen parçaları temizledi.
- Fondöteni uygularken fırça tercih ediliyorsa ve yüzde tüyler var ise fırçanın tüy yönünde hareket ettirilmesi gerektiği ipucunu da paylaştı.
- Mankenimizin yüzünde çok hafif bir kontür uygulaması yaptı Mustafa Bey, aydınlatıcıyı da elmacık kemiğinin üstüne, kaş altına ve dudak üstü ile çene ortasına uyguladı.
- Dudak çevresini kontürleyerek rujun daha düzgün uygulanabileceğini söyledi.
- Ve normal şartlar altında böyle bir makyajın azami 25 dakikada tamamlandığını belirtti (paralel evrende iki saatten fazla geçmişti ama bloggerlar hallerinden pek memnundu:) ).
Etkinlik süresince sayısız güzel anımızı Sevgili Öznur yakaladı, tekrar ellerine sağlık! :)
Ve Next Level Starbucks'taki bir taşın üzerine instagram hesaplarımızı yazmamızla başlayan bu süreçte, en özel teşekkürüm sana Nilgün'cüm :)

Daha az ara verdiğim bol yazılı günlerime dönmek ümidiyle, esen kalın efenim!

You Might Also Like

6 yorum

  1. Canım Bengüşüm :) teşekkür ederim hem beni hiç yanlız bırakmadığın, hem de bu güzel yazın için. Ben konuşmaktan kaçırdığım noktaları da yakaladım yazında :))) Öpüyorum koccaman !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, geç kaldığım için çok özür dilerim :( Ama yazımı beğenmene çok sevindim, elimden geldiğince hep yanındayım, Öpücükler şelale ;)

      Sil
  2. Hihihih ben o taş hikayesini Nilgün'den dinledim, çok tatlı bir hikaye ya! Valla Nilgün sayesinde ben de Mustafa ile tanışmış oldum, yetenekli olmasının yanı sıra, şekerin de şekeri bir insan! Ellerine sağlık Bengü'cüm, o günü yeniden hatırlamış olduk. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmayalım diyerek en son ben yazdım sanırım :))
      O taş ne güzel şeylere vesile oldu, yazarken tahmin bile edemezdik.
      Kocaman öpücükler sevgiler benden efendim :*

      Sil
  3. O taşın kalbimizdeki yeri bambaşka :)

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)