Ankaralı Bloggerlar Pino Cosmetics'te!

10:30

Geçtiğimiz ay sevgili Nilgün'ün davetiyle; biz Ankaralıların yakından tanıdığı, meşhur kozmetik zincirleri açılmazdan evvel de hep yanı başımızda olan Pino Cosmetics Bahçelievler 7. Cad. şubesine kalabalık bir blogger ekibi olarak tabir-i caizse baskın yaptık!
Ankara'da 16 şubesi bulunan Pino Cosmetics, 1991'den beri bizlerle ancak Ankaralı olmayanlar ne yapsın daş mı sürsün derseniz online satış siteleri de mevcut :) 
Pino kozmetiği diğer mağazalardan ayıran en büyük özelliği ise Makeup Factory, Beyu, Monteil ve Barbara Bort gibi bazı markaları sadece burada bulabilmeniz, her daim uygun fiyat sunmaları ve zaman zaman farklı ürün gruplarında çok güzel kampanyalar yapmaları. 

Son zamanlarda atağa kalkan Türk kozmetik markaları arasında yer alan Cecile Beauty'den satış müdürü Fatma hanım da o gün bizler için yeni çıkan ürünlerinin yanı sıra mevcut ürün gamında bulunan tüm ürünleri anlattı ve sorduğumuz sonsuz sorulara güler yüzüyle cevaplar verdi :) Jeju mineral pudrasına tüm arkadaşlarım aşık olmuş durumda, ben daha kıyıp kullanamadım itiraf ediyorum! Long kisses kalıcı rujlarını ise ezelden beri seviyorum ancak o gün Fatma hanımın bize gösterdiği  Extra Asia Waterproof Black Eyeliner a ise ba-yıl-dım ♥ Zerre yerinden kıpırdamaması olsun, simsiyahlığı olsun 
Mağaza turumuz sadece Pino Cosmetics'te satılan Makeup Factory, BeYu, Monteil ve Barbara Bort markalarının ürün stantlarını inceleyerek devam etti. Mağaza personeli stantlarda ürünler hakkında detaylı bilgiler verdi ve stantları kurcalamaya koyulduk :) 
Mağazanın önüne kurulan stantta eğlenceli fotoğraflar çektik, ikramlarla ağırlandık ve onca kalabalığımıza rağmen elbette tek kare özçekime sığmaya çalıştık :)
Etkinliğin finalinde Pino kozmetiğin davetlisi olarak hemen mağazanın karşısında yer alan Havelka'ya geçtik, orada da ikramlar eşliğinde Pino kozmetiğin hediyelerini incelemeye koyulduk. Kopkoyu bir sohbet, bolca kahkaha, yüksek enerjili harika bir etkinlikti.
Öncelikle Nilgün arkadaşıma, sonrasında Pino Kozmetik 7. Cad. mağazası çalışanlarına tekrar teşekkür ederim. Kozmetiğe gönül vermiş bir blogger ordusunu harika ağırladılar.
♥ Yeniden görüşene dek, esen kalın efenim 
İtiraf:
Fotoyu Başak'tan arakladım..
Pişman değilim!
:)

You Might Also Like

13 yorum

  1. Hahahaha itirafını yerim :))) Arakla bebişim helali hoş olsun! Çok da güzel bir gün geçirdik o gün, Nilgün bize yeniden etkilik yapsın :))) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi, arakçılığımı mazur gördüğün için çok merci Başak'cım ♥
      Nilgün bize hep etkinlik yapsın ki :))
      Öpücükler şelale! :*

      Sil
  2. ben de olmalıydım orda çok mutsuzum bi ayağım orda ama etkinliklerden bir haberim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir gün bir yerlerde karşılaşırız ^^

      Sil
  3. jeju pudrayı ben de daha açamadım ama çok merak ediyorum, ben de parlamak istiyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben de! Pırıltı bizim işimiz ^.^

      Sil
  4. ayyy severim, yerim siziii... yapmaz mıyım :)) canım herzaman desteğimsin çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, başarıların daim olsun, zira elinin değdiği herşey pek güzel oluyor! Tekrar ellerine sağlık :* Öpüyorum :)

      Sil
  5. Nilgün bizi diskoyaa götüüürrr :))))
    Çok seviyorum böyle cümbür cemaat etkinlikleri, biraraya geliyoruz ya bir de ( ki hiç buluşup kahve içen insacıklar değiliz ) o yüzden daha da çok seviyorum :))
    Bu ara pek bi sevgi pıtırcığıyım herkesi, herşeyi seviyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet, discoya da gideliiim :))
      Ayşecik'ten hayat sevince güzel isimli nadide parça geliyor tüm sevenlere, haydi hooop elleri göremiyorumm :D

      Sil
  6. Cidden baskın yapmışsınız güzeller :D Jeju pudra adıyla beni benden aldı, neden bil bakalım :D Dene güzelse bana da söyle Bengüş'üm :*

    YanıtlaSil
  7. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. iyi kalpli bengüş ve şeker arkadaşları diyosuuun :)

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)