Bioderma Sensibio AR BB Cream Yatıştırıcı ve Nemlendirici Cilt Bakım Kremi

12:00

Geçtiğimiz haftalarda Dermokozmetika sitesi benimle iletişime geçerek denemem için bir ürün göndermek istediklerini ilettiklerinde memnuniyetle bu teklifi kabul ettim - çünkü kış ayı demek kılcal damarlarla savaş ayı demekti ve Bioderma Sensibio AR BB Cream Yatıştırıcı ve Nemlendirici Cilt Bakım Kremi deneyebileceğimi söylediklerinde benden heveslisi olamazdı! ♥
Bioderma'nın bu cilt kremi kızarıklığa eğilimli reaktif ve hassas ciltler için nemlendirici görevi görüyor, cildi yatıştırmaya yarıyor ve içerdiği 30SPF ve 17UVA ile UV ışınlarına karşı koruma sağlarken cilt tonunu eşitlemeyi amaçlıyor.
Renkli bir dermokozmetik bakım kremi olduğunu da belirtmem gerekir tabii. Bendeki rengi Light/Clair ancak bence açık-orta arası koyulukta bir renge sahip. Yapısı itibariyle ciltle bütünleşiyor ve kesinlikle fondöten tarzı bir kapatıcılık/görüntü yaratmıyor ancak benim ten rengime birkaç ton koyu geldi ve sanki biraz turuncu durdu. Kızarıklık karşıtı ürünler genellikle yeşil pigmente sahip olduğu için bu konuda da şaşırttı beni.
Kış aylarında oldukça açık olan ten rengim nedeniyle iki haftaya yakın süredir bu kremi üzerine ten rengime göre daha açık olan başka bir bb kremle rengini dengeleyerek kullandım ve artık ilk izlenimlerimi iletebilirim diye düşünüyorum.
40 ml tüp içerisinde bulunan kremin hafif - güneş kremimsi rahatsız etmeyen hoş bir kokusu var.
Yapısı daha önce de söylediğim gibi ince ve cilde kolay sürülüyor, ben cildime parmaklarımla uyguladım ve kremi oldukça rahat dağıttım.
Gün içerisinde yüzümde herhangi bir ağırlık yapmadı, cildimi kurutmadı ve herhangi bir irritasyona yol açmadı - tolerans ve komedojene yol açmama konusunda da şimdilik haklılar yani :)
Kızarıklıkları gidermede yardımcı olması (tedavi edici özelliği bulunması) konusunda ise bir şey söylemek için henüz erken ancak sürdükten sonra cildimi yatıştırdığını hissediyor gibiyim, uzun vadedeki etkilerini bilahare paylaşırım.
İlk izlenimlerim bu şekildeydi, açıldıktan sonra altı aylık bir kullanım süresi var, aslında ben bu ürünü yaza - ten rengimin biraz daha koyu olduğu zamanda kullanmak için saklamayı düşünüyordum ancak Haziran ayında dahi henüz yeterince bronzlaşamayacağımı düşündüğüm için ben yine üzerine ince yapılı açık renkli bir ürünle rengini dengeleyerek kullanmaya devam edeceğim.
♥♥♥
Siz daha önce denemiş miydiniz bu ürünü? 
Genel olarak Bioderma markası hakkında neler düşünüyorsunuz? 
Belirgin kılcal damar/rosacea konusunda tecrübe ettiğiniz ve önerebileceğiniz ürünler var mı?
Esen kalın efendim :)

You Might Also Like

3 yorum

  1. Biodermanın son zamanlarda çıkardığı ürünleri, özellikle de Hydrabio serisiyle güneş kremlerini beğeniyorum. Ama rozesa ile ilgili çok fikrim yok :/ Zeynep güneş kremi olarak Solante Telerubor kullanıyor ve memnun; onu biliyorum bir tek :) Öptüm!!!

    YanıtlaSil
  2. yorumlarını merakla bekliyodum. bioderma en sevdiğim markalardan ve bb krem de en sevdiğim ürünlerden <3 ben de bi deneyeyim o zaman :)

    YanıtlaSil

burdan buyrun efenim, çekinmeyin, ben hiç çekiniyor muyum? :)